perjantai 31. maaliskuuta 2017

Arvio

(Joona) Minä olen sitä mieltä että tämä meidän blogi onnistui aika hyvin ja opittiin aika paljon uusia asioita. teimme molemmat mielestäni tarpeeksi blogeja ja me molemmat osallistuttiin yhtä paljon tämän blogin tekemiseen. Välillä oli hieman vaikeuksia tehdä blogia tosin sillä en tiennyt mistä kirjoittaa vaikka vain päivän tekemisestä piti kirjoittaa niin se oli silti vaikeaa välillä mutta sitten kun alkoi kirjoittamaan niin se sujui suhteellisen sulavasti.


(Ville) Minun mielestä blogi oli hyvä ja hyvin ajateltu loppuun asti ja kuvat oli harkittuja ja hyvin käytettyjä. Minä olen samaa mieltä siinä, että me molemmat osallistuimme tähän blogiin yhtä paljon. Blogi tekstin tuottaminen oli kyllä minullakin hieman haastavaa, mutta ei onneksi liian haastavaa. Tämä kurssi oli kyllä hieman erikoinen minulle, sillä me emme ole kumpikaan tehneet ikinä mitään tälläistä. Tämä oli kyllä myös siinä samalla hieman virkistävää kun oli erilaista tekemistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti